خودکار دوربین دار – شنود – ردیاب – ساعت دوربین دار- دوربین

انواع ردیاب خودرو

بررسی انواع ردیاب ها در ایران، چند مدل ردیاب شخصی و خودرو در کشور داریم؟

همسو با پیشرفت تکنولوژی و افزایش توانایی افراد در استفاده از انواع ابزارهای امنیتی، راه های جدیدی برای سرقت نیز به وجود آمده اند. درحال حاضر یکی از بهترین راه های تامین امنیت جانی و مالی افراد استفاده از انواع ردیاب هاست. خوشبختانه در کشور ما نیز مسیریاب های متنوعی همسو با نیاز شما وجود دارد. در ادامه قصد داریم به بررسی انواع ردیاب های موجود در کشور بپردازیم. چند مدل ردیاب شخصی و خودرو از انواع ردیاب ها در بازار کشور موجود است؟ با ایران رهیاب همراه باشید.

نگاهی به انواع ردیاب های موجود در کشور

برخلاف گذشته که ردیاب ها ابزاری جاسوسی و نظامی بودند، دیگر برای استفاده از ردیاب محدودیت های قانونی و خاص وجود ندارد. تنهای برای استفاده از برخی نمونه های بسیار خاص از انواع ردیاب ها نیاز به ارائه مجوز های لازم وجود دارد. اما بسیاری دیگر از انواع ردیاب های موجود علاوه بر عدم نیاز به مجوزهای قانونی، توسط قوه های امنیتی نیز توصیه می شوند. 

برای مثال با توجه به آمار بالای سرقت خودرو در کشور، به خصوص در استان و شهرهای بزرگ، نیروی انتظامی کشور توصیه به نصب ردیاب خودرو دارند، به خصوص برروی اتومبیل هایی که سال تولیدشان پیش از 1390 است. 

فروشگاه ناجی 20 انواع ردیاب را برای شما عزیزان مهیا نموده . با خیال راحت خردید خود را انجام دهید .

مسیریاب خودرو یک وسیله بسیار کوچک است که با هدف مشاهده موقعیت مکانی ماشین طراحی شده است و با نصب یک سیمکارت فعال می شود. اصلی ترین کاربرد ردیاب خودرو، مشاهده موقعیت مکانی ماشین روی نقشه (در هر زمانی از شبانه روز) است. استفاده از ردیاب خودرو بیشتر با هدف محافظت از خودرو و امکان پیدا کردن آن در صورت دزدیده شدن است. 

 

نگاهی به انواع ردیاب خودرو

انواع ردیاب خودرو نیز به 4 دسته اصلی تقسیم می شوند که در ادامه به بررسی آن ها و معرفی ویژگی هایشان خواهیم پرداخت.

1-ردیاب فندکی خودرو، ردیابی پنهان از چشم سارقین

جی پی اس فندکی ماشین از نظر نوع سرعت نصب، شباهت بالایی به ردیاب مغناطیسی خودرو دارد. این مدل از ردیاب ها محلی برای درج سیمکارت دارند. با قرار دادن سیمکارت در ردیاب و متصل کردن ردیاب به پورت فندکی ماشین، ردیاب شروع به کار می کند.

ردیاب فندکی خودرو

از بهترین ویژگی های ردیاب فندکی خودرو می توان به مواردی مانند نصب سریع و نوع طراحی بسیار خوب اشاره کرد. از آنجایی که ردیاب فندکی ماشین واقعا دارای 2 پورت USB است و به خوبی عملیات شارژ کردن را انجام می دهد، خیلی شک برانگیز نیست. یکی از بهترین ویژگی های ردیاب فندکی خودرو سیستم ارسال هشدار برای جدا شدن از خودرو است. زمانی که ردیاب فندکی از پورت خودرو خارج شود پیامک اطلاع رسانی برای مالک ارسال می گردد.

2-ردیاب مغناطیسی ماشین، بهترین انتخاب برای کسانی که نمی خواهند سیم کشی کنند!

یکی از معضلاتی که زمان اتصال ردیاب و شنود خودرو برای اکثر افراد پیش می آید، سیم کشی و نصب ردیاب خودرو است. با اینکه معمولا همه افرادی که خیلی در این کار مهارت ندارند، این کار را به متخصص و برق کار می سپارند اما باز مجبورند در این فرآیند هزینه ای پرداخت کنند.

ردیاب مغناطیسی خودرو

ردیاب مغناطیسی خودرو، یک از بهترین گزینه هایی است که می تواند این مشکل را حل کند. این مدل از ردیاب های خودرو دارای یک آهنربای بسیار قدرتمند هستند که به یکی از قسمت های ماشین می چسبند و بدون هیچگونه مشکلی عملکردشان به بهترین شکل ممکن پیش می رود. از این نوع ردیاب های معمولا برای افراد نیز استفاده می شود و کاربرد آن ها تنها برای خودرو نیست، اما بهترین عملکرد را در خودرو نشان می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کمک نیاز دارید چت واتساپ سایت