خودکار دوربین دار – شنود – ردیاب – ساعت دوربین دار- دوربین

دوربین مخفی بر روی ساعت دیواری

اگر نگران امنیت خانه یا محل کار خود هستید، ساعت دیواری دوربین دار می‌تواند به شما کمک کند. این ساعت دیواری دارای یک لنز مخفی است و ظاهری مشابه یک ساعت دیواری معمولی دارد. با استفاده از این ساعت می‌توانید هر زمان بخواهید اتفاقات را ثبت کنید، کودکان و حیوانات خانگی خود را تحت نظر بگیرید، و در صورت داشتن پرستار برای کودکان یا سالمندان، بدون اینکه متوجه شوند، به آن‌ها نظارت داشته باشید.

در انواع جدید این ساعت های دوربین دار , سیستم به WiFi مجهز ایت و درگاه ورودی حافظه میکرو اس دی دارد . با نصب اپلیکیشن این ساعت بر روی گوشی تلفن همراه خود می توانید تصاویر محیط را در محل نصب یا از راه دور بوسیله ی اینترنت مشاهده کرده و صدای محیط را بشنوید . نقطه ضعف این دوربین جاسوسی تاریکی است . ساعت دوربین دار در نور کم یا تاریکی مطلق توانایی دید ندارد .

ساعت دیواری دوربین دار تقریبا هیچ وجه تمایزی با ساعت های دیواری معمول ندارد و تقریبا تشخیص آن غیر ممکن است پس برای اینکه در دام این دوربین مخفی نیافتید باید محتاط باشید.

95 (2)

مشخصات ساعت دیواری دوربین دار؛

  • قالب ویدیو: AVI
    قالب عکس: JPG
    وضوح ویدیو: 1980 X 1080
    صوتی: WAV
    فاصله بی سیم: <50 متر حافظه: کارت خارجی پشتیبانی از میکرو SD / TF
    منبع تغذیه: DC 5V / 300 ~ 500mA
    پشتیبانی از سیستم مخالف: اندیشه ، اتصال IOS تلفن هوشمند IOS
    دمای کار: 0 ~ 60 درجه سانتیگراد
    درجه حرارت ذخیره سازی: – درجه سانتیگراد 80 20 20
    پشتیبانی از سیستم عامل: Windows XP، 2000، Vista، Win

فروشگاه ناجی بیست با موجود نمودن این محصول با بهترین کیفیت و قیمت به شما در مورد محصول نیز مشاوره رایگان میدهد. شماره تماس  09104416094

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کمک نیاز دارید چت واتساپ سایت