خودکار دوربین دار – شنود – ردیاب – ساعت دوربین دار- دوربین

انواع مختلف دوربین های جاسوسی و برخی نکات در مورد استفاده از آنها

وقتی صحبت از ضبط یک چیز خصوصی یا مخفی می شود، همیشه نام دوربین های مخفی به میان می آید. با این حال، این دوربین های جاسوسی این روزها دستخوش تغییرات زیادی شده اند. اکنون امکانات اضافه شده بسیار زیاد است.

دوربین‌های مخفی سنتی انقلاب‌هایی را پشت سر گذاشته‌اند و در قرن بیست و یکم با انواع مختلف وارد شده‌اند. و امروز به بررسی انواع دوربین های جاسوسی می پردازیم که می توانند بازی را برای شما تغییر دهند!

نگاهی به دوربین های مخفی این روزها بیندازید. هر یک از آنها به دلایل خاصی مورد علاقه کاربران قرار می گیرند!

انواع دوربین های جاسوسی که باید بدانید

همانطور که قبلاً گفتیم، انواع مختلفی از دوربین های جاسوسی در بازار وجود دارد. بنابراین، ممکن است برای شما سخت باشد که بدانید کدام دوربین جاسوسی برای شما بهترین است. ما انواع عمده دوربین های مخفی را با نمونه ای از این نوع تقسیم کرده ایم. آنها را مرور کنید تا بدانید به کدام یک نیاز دارید!

نوع اتصال دوربین های جاسوسی

 

دوربین جاسوسی با سیم سخت برای خانه معمولاً با وضوح بالا و وضوح قابل تنظیم نیز دارد! شما نیازی به شارژ آنها ندارید زیرا قبلاً سیم کشی شده اند. دوربین های جاسوسی ردیاب دود دقیقاً مانند این هستند. اینها برای ارائه دیدگاه های شما به Wi-Fi متصل خواهند شد. همراه با این، ضبط ها با کمک برنامه نگهداری می شوند.

دوربین جاسوسی ردیاب دود

در داخل دفتر به راحتی می توانید یک دتکتور دود نصب کنید و هر آنچه را که نیاز دارید ضبط کنید. اکثراً این دوربین های سیمی سخت در بالا اضافه می شوند. و بنابراین، برای هر کسی سخت است که جزئیات را ببیند و بفهمد که یک دوربین وجود دارد! چنین دوربین هایی با سیم سخت وجود دارد.

اما به خاطر داشته باشید که این دوربین ها به عنوان یک آشکارساز دود واقعی کار نمی کنند. بنابراین، در صورت لزوم، آشکارسازهای دود دیگر را اضافه کنید. این فقط برای فیلمبرداری کار می کند.

دوربین جاسوسی بی سیم

اگر می‌خواهید انعطاف‌پذیری و قابل حمل بودن را اضافه کنید، می‌توانید از یک دوربین جاسوسی بی‌سیم برای خانه و محل کار استفاده کنید. اینها نیازی به سیم کشی ندارند. در اینجا نیازی به کابل برق ندارید و همچنین نیازی به اینترنت نیست. با چنین دوربین هایی حداکثر کنترل را خواهید داشت. با این حال، این موارد را می توان به Wi-Fi محلی نیز اضافه کرد.

دوربین جاسوسی آداپتور برق وای فای

چه کسی با شک به منبع تغذیه AC نگاه می کند؟ هیچکس! و این جایی است که بازی شروع می شود. در اینجا دوربین‌های کوچک جاسوسی موجود است که شبیه آجر برقی هستند و به کسی اجازه نمی‌دهند بفهمند که این یک دوربین است! درست مانند هر آداپتور زگیل دیواری دیگری را وصل می کنید و همه چیز را در داخل اتاق می گیرید!

اگرچه اینها شبیه آداپتور AC هستند، اما برای AC کار نمی کنند! این فقط قطعه ای است که برای شبیه به آداپتور طراحی شده است اما مانند آن کار نمی کند. این دوربین ها دوربین های کاملا کاربردی یا سیستم های DVR در نظر گرفته می شوند. نمادهای قطبیت روی آداپتور وجود دارد. لنز دوربین در بین این نمادها قرار دارد.

یک سوراخ بین این نمادها وجود دارد. برای پخش زنده فیلم در موبایل یا تب، برخی از دوربین‌های جاسوسی Wi-Fi نیز دارند. در برخی موارد، ما پخش زنده را دوست نداریم. اگر همین کار را انجام دهید، می توانید به گزینه دیگری نیز بسنده کنید که این دوربین همه چیز را روی Micro SD ذخیره می کند!

دوربین جاسوسی قلم IP

دوربین IP در واقع دوربین پروتکل اینترنت است. کار این کار دریافت داده های کنترلی است. در صرافی، داده های تصویر را از طریق شبکه IP ارسال می کند. دوربین های جاسوسی IP دقیقاً شبیه یک قلم هستند اما همه چیز را در اطراف شما ثبت می کنند! بهترین بخش این است که این دوربین‌ها نوآورانه هستند و قیمت چنین دوربین‌های IP قلمی پایین است. یک دوربین تبدیل میکرو وای فای در اینجا اضافه شده است. بنابراین، اگر به یک دوربین IP قلمی با تکنولوژی بالا بسنده کنید، ویدیوهای HD دریافت خواهید کرد.

نوع ذخیره سازی دوربین های جاسوسی

کارت SD

در بیشتر موارد، دوربین‌های جاسوسی معمولاً به کارت‌های SD وابسته هستند. شما یک کارت micro SD اضافه می کنید تا تمام ویدیوهای لازم را ذخیره کنید و تنها کاری که آنها انجام می دهند این است که اطلاعات را به آن کارت اضافه می کنند. می توانید کارت را بیرون بیاورید و از آن برای ذخیره یا استفاده از اطلاعات استفاده کنید.

دوربین جاسوسی USB Flash Drive

در میان انواع مختلف دوربین های جاسوسی، اینها دوربین هایی هستند که بسیار قابل حمل و در عین حال ایمن هستند. همانطور که از حافظه USB خود استفاده می کنید، باید از آنها استفاده کنید. تنها مزیت وجود یک دوربین کوچک در درایو فلش است! اگر می‌خواهید بدون اطلاع کسی چیزی را از خانه بگیرید، این یکی می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

لنز دوربین در انتهای پشتی درایو USB قرار دارد. بله، درست حدس زدید؛ دقیقاً در مقابل دوشاخه USB قرار دارد. مهم نیست که در یک کلاس هستید و می خواهید آن را ضبط کنید یا در یک جلسه کاری برای ثبت اسرار پنهان هستید، می توانید این کار را فقط با روشن کردن لپ تاپ و تظاهر به اینکه فقط یک درایو فلش USB است انجام دهید!

برخی از این دوربین های جاسوسی درایو فلش USB دارای حافظه داخلی هستند. اما بیشتر آنها شامل یک کارت Micro SD برای ذخیره اطلاعات هستند.

دوربین جاسوسی رادیویی ساعت

دوربین های جاسوسی درست مانند دوربین های کوچک هستند اما مخفی هستند! همین! دوربین جاسوسی رادیویی ساعتی ترکیبی از ساعت، رادیو و دوربین است. درست مثل ساعت‌ها، اینها هم زمان را به شما نشان می‌دهند! و بهترین بخش این است که مانند رادیوهای معمولی کار می کند. این ها فایل های رسانه ای و FM را پخش می کنند و با باتری کار می کنند! وقتی این در حال پخش موسیقی است، آیا کسی وجود دارد که به چیزی شک کند؟

از آنجایی که اینها شامل رادیو، ساعت و دوربین با هم هستند، رابط کاربری شلوغ تر است. اینها شامل سنسورها، برچسب ها و دستگیره ها می شود. در نتیجه، اگر لنز پین هول را جستجو کنید، باید بیشتر جستجو کنید! اگر به یک دوربین جاسوسی رادیویی ساعتی رده بالا بسنده کنید، خواهید دید که این دوربین ها در نور کم نیز قادر به تصویربرداری هستند!

با چنین محصولات درجه یک، می توانید 24 ساعت عکاسی کنید! اینها بیشتر شامل حافظه داخلی هستند. با این حال، می توانید آنها را با یک کارت SD نیز پیدا کنید.

کلام آخر:

بسته به نوع اتصال و نوع ذخیره سازی، می توانید هر دوربین جاسوسی را انتخاب کنید. با این حال، قبل از خرید، باید جزئیات مربوط به نحوه عملکرد، مدت زمان شارژ کردن آن و نحوه پنهان کردن آن را بررسی کنید.

هنگامی که مطمئن شدید، یکی از موارد بالا را انتخاب کنید و آن را به خانه یا محل کار خود اضافه کنید. از این به بعد هرگز اطلاعات محرمانه را از دست نخواهید داد!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کمک نیاز دارید چت واتساپ سایت