خودکار دوربین دار – شنود – ردیاب – ساعت دوربین دار- دوربین

ردیاب حیوانات

طریقه استفاده از ردیاب حیوانات

دستگاه جی پی اس و ردیاب حیوانات، اندازه بسیار کوچک و وزن بسیار سبکی دارد. این دستگاه به راحتی به قلاده حیوانات خانگی وصل می شود و با راه اندازی و روشن کردن آن می توان در هر نقطه از ایران از سیستم موقعیت یاب آن استفاده کرد. برای به کار گیری از دستگاه موقعیت یاب تنها کافی است یک سیم کارت را در دستگاه متصل کنید تا با استفاده از آن، سیستم ارسال پیامک جهت ارسال اطلاعات و موقعیت مکانی برای شما فعال شود.

همچنین پس از خرید ردیاب اطلاعات کاربری برای ورود به یک پنل ردیابی در اختیار شما قرار می گیرد تا با استفاده از آن فرایند ردیابی حیوانات خانگی تان را انجام دهید. فرایند ردیابی با استفاده از یک سرور انجام می شود که بعد از مدت زمانی خاصی باید تمدید شود. لذا در حین خرید ردیاب باید به این نکته توجه داشته باشید تا پشتیبانی لازم برای استفاده از ردیاب در اختیار شما قرار بگیرد.

 

کاربرد استفاده از ردیاب حیوانات

در میان حیوانات اسب به دلیل قیمت بالایی که بر حسب نژادش دارد نیاز بیشتری به ردیاب دارد زیرا احتمال دزدیده شدن آنها بیشتر است. علاوه بر این بیشتر افرادی که باشگاه های سوارکاری دارند هر چند وقت یکبار با مشکل متواری شدن اسب های گران قیمت مسابقه ای رو به هستند. گروهی دیگر از افراد نیز وجود دارند که از پرنده های گران قیمت و نایابی نگهداری می کنند و حفظ امنیت هر یک از آنان را بسیار مشکل می دانند.

در مورد دیگر حیوانات مزرعه مانند گاو و گوسفند به دلیل تعداد بالای آنها در گله، احتمالاً این سوال پیش می آید که آیا باید برای تک تک این حیوانات ردیاب متصل شود؟ جواب این سوال خیر است. در تمام گله ها قوچ هایی وجود دارد که گله به دنبال آنها حرکت می کند پس می توان به تمام این قوچ ها ردیاب بست و همچنین گوسندانی هم هستند که قابل توجه چوپان ها هستند که معمولاً از مسیر گله حرکت نمی کنند و به هر دلیلی مدام از گله جدا می شوند، آنها هم به ردیاب احتیاج دارند.

در کل بهترین رویکرد برای افراد صاحب گونه های مختلف حیوانات استفاده از یک ردیاب حیوانات برای تامین امنیت و اطلاع از موقعیت مکانی آنهاست. با خرید یک ردیاب کوچک و سبک می توانید تا همیشه خیال خود را بابت حفظ امنیت حیوانات خود راحت نگه دارید.

قلاده جی پی اس دار، متفاوت ترین نسل ردیاب حیوانات 

ردیاب قلاده ای GK130 با اتصال به دور گردن حیوانات اهلی یا وحشی می تواند موقعیت لحظه حیوان خانگی تان را به شما نمایش دهد. ردیابی که با داشتن یک باتری داخلی قوی عملکرد دستگاه را تضمین می کند. GK130 به گونه ای طراحی شده تا پس از نصب و فعالسازی دستگاه به محض دور شدن حیوان از محدوده امن پیامک های اطلاع رسانی برای مالک ارسال گردد.

خرید قلاده ردیاب سگ، جی پی اس قلاده ای

با استفاده از این ردیاب حیوانات جی کی 150 می توان به داده های حرکتی و سلامت حیوان خانگی خود نیز دسترسی داشته باشید. بدین طریق می توانید برای سلامت حیوان خانگی خود نیز برنامه ای منظم داشته باشید. این ردیاب دارای ابعاد و وزن بسیار اندکی است تا بدون ایجاد هیچگونه آزار برروی بدن حیوان خانگی شما متصل شود. به همین دلیل معمولا از ردیاب GR150 به عنوان جی پی اس برای سگ استفاده می کنند. 

با استفاده از دو تکنولوژی LBS و GPS در این دستگاه حتی در نقاط فاقد پوشش دهی مناسب و محیط های سربسته نیز اطلاعات ردیابی را در اختیار شما قرار میدهد. با توجه به اینکه حیوانات، به خصوص حیوانات خانگی همواره در کنار مالک خود قرار دارند، می توانید به انتخاب دستگاه ردیاب شخصی بپردازید. موقعیت یاب GR150 نسلی هوشمند تر از ردیاب های مورد استفاده برای حیوانات است و چنین کاربردی هم دارد. 

بررسی امکانات و مشخصات فنی ردیاب حیوانات GK130

ردیاب حیوانات جی کی 130 مانند ردیاب دیاگی دارای یک باتری داخلی قدرتمند با درگاه شارژ USB است و یک نشانگر اختصاصی برروی محصول دارد. نشانگر نوری محصول در حین شارژ کامل و یا کم شدن میزان انرژی باتری اطلاع رسانی های لازم را به شما نمایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کمک نیاز دارید چت واتساپ سایت