خودکار دوربین دار – شنود – ردیاب – ساعت دوربین دار- دوربین

مقایسه قفل هوشمند آگوست با قفل هوشمند Yale Assure

اگر به دنبال خرید یک قفل درب سازگار با هوم کیت اپل هستید، این شانس وجود دارد که در نهایت با دو مدل واقعا محبوب آشنا شوید. فراموش نکنید که اینها نیز قفل درهای سازگار با Google Home هستند.

من در مورد قفل هوشمند آگوست حرفه ای و Yale Assure صحبت می کنم. این حرفه ای در دسترسی رایگان، عالی در پل زدن با سیستم موجود شما، و همچنین شامل باز کردن قفل خودکار است. در حالی که نسخه آگوست ییل اطمینان می دهد که یک نوع فن آوری فوق العاده است که زمانی منحصر به فرد بود که با انبوهی از خوبی ها همراه است.

مشکل از زمانی شروع می‌شود که باید یکی را بین قفل هوشمند حرفه‌ای آگوست در مقابل ییل مطمئن انتخاب کنید. و این اساساً باعث شد که امروز یک مقایسه کامل در مورد آن بنویسم. ممنون که به ما پیوستید!

قفل هوشمند آگوست در مقابل قفل هوشمند Yale Assure Smart Lock – برنامه ریزی برای مقایسه

به قفل هوشمند Yale Assure نگاهی عمیق بیندازید و در مورد آنچه که ارائه می دهد بدانید.

سپس به پیشنهادات قفل هوشمند آگوست بروید.

در نهایت، بر اساس مقایسه کامل، نتیجه بگیرید که کدام یک برای چه کسی بهترین است.

حال اگر به نظر شما یک استراتژی کاملاً محکم برای تعیین بهترین است، آیا ادامه می دهیم؟

 

قفل هوشمند Yale Assure که توسط آگوست WIFI متصل شده است

قفل‌های Assure برای کسانی که قبلاً یک قفل بسته دارند عالی هستند. زیرا به راحتی روی آن قرار می گیرد. با این حال، این مشکل زمانی قابل مشاهده است که قفل یک سیلندر نباشد. همچنین، به سختی نیازی به هاب اضافی وجود دارد. زیرا قبلاً به صورت بسته بندی شده است.

استفاده از دستورات صوتی و همچنین برنامه helm-in بدون هیچ مشکلی امکان پذیر است. با این حال، برای اینکه کمک دیجیتال کار کند، همچنان باید یک دستگاه فعال برای آن مدیریت کنید.

سپس ویژگی Door Sense وجود دارد که از آگوست ارائه می شود. این یک افزودنی شگفت انگیز است که به قفل و باز کردن خودکار کمک می کند. همچنین می تواند حس کند که آیا درب کاملا بسته و آماده قفل است یا خیر.

تلفن هوشمند مبتنی بر GPS به قفل شدن کمک می کند تا به طور خودکار تشخیص دهد که آیا نزدیک خانه هستید یا خیر. اتصال بلوتوث نیز کمک خواهد کرد. و بنابراین، قفل ورود شما را حس کرده و قفل آن را به طور خودکار باز می کند.

انتخاب های گسترده دیگری نیز وجود دارد. استفاده از صفحه‌کلید صفحه‌کلید لمسی یا شاید همراه با کد، همه گزینه‌های معتبری برای شما با Yale Assure هستند. به هر حال، کدها معمولاً 4 تا 8 رقمی هستند. در صورت اقتضای شرایط می توانید کلیدهای مجازی موقت داشته باشید. و در صورت نیاز آن کلیدها می توانند دائمی باشند.

اکنون که در مورد این برنامه صحبت می کنیم، از یکی از ویژگی های آگوست استفاده می کند که به دلایلی دارای رتبه بسیار بالایی است. بنابراین، کسی که به دنبال دریافت Yale Assure است باید با ماژول آگوست متصل شود که عملکرد بهتری دارد.

به طور کلی، قفل هوشمند با تخصص Yale و همچنین ویژگی های هوشمند آگوست به اندازه کافی باورنکردنی است. بنابراین به طور کلی باید آن را به عنوان یک سرمایه گذاری بسیار عالی در نظر بگیرید.

 

قفل هوشمند آگوست

با شروع نصب آن، تمام قطعات لازم را در داخل جعبه قرار می دهید. فقط باید پیچ ​​گوشتی فیلیپس را بخرید و بس. فرآیند نصب بسیار ساده است. بنابراین اساساً هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. شما باید گیره را از نیمه جدا کنید و سپس صفحه نصب را پیچ کنید. سپس به سادگی اضافه کردن دستگیره آلومینیومی چیزی است که برای اتمام نصب لازم است. ساده است!

پس از نصب، به بخش تنظیمات برنامه می‌رسیم. این نیز بسیار ساده است زیرا این برنامه دارای راهنمای نحوه پایان تنظیمات فرآیند نصب است.

با آمدن به مجموعه ویژگی های فوق العاده حرفه ای، اتوماسیون قفل درگیر را ارائه می دهد که اساساً به محض اینکه به فاصله 200 فوتی از درب خود بروید، قفل را باز می کند. همچنین این امکان وجود دارد که هر بار که قفل قفل می شود یا حتی باز می شود به شما اطلاع داده می شود. این واقعاً در شرایطی که کسی به اشتباه در را باز می گذارد کمک می کند.

قفل هوشمند حرفه ای همچنین دارای ویژگی های کلید مجازی است. شما می توانید تصمیم بگیرید که چه کسی می تواند با این کلیدها وارد خانه شما شود. تنها کاری که بازدیدکننده باید انجام دهد این است که تلفن های خود را به همراه داشته باشد. همانطور که قفل تلفن را شناسایی می کند و سپس اجازه دسترسی را می دهد.

برای اینکه قفل بدون مشکل کار کند، چهار باتری AA وجود دارد. در صورت از بین رفتن باتری ها، هنوز گزینه ای برای استفاده از کلید وجود دارد. و این از نظر فنی یکی دیگر از نکات مهم نجات اضطراری است.

یکی از مواردی که ممکن است کمی نگران کننده باشد سیلندر است. به سختی امکان دارد یک سارق سیستم را قفل کند، اما این احتمال هنوز وجود دارد. و این باعث می شود که آن را کمی محکوم به فنا کند. با این حال، به خاطر داشته باشید که هنوز بخش ایمن وجود دارد که با مکانیزم قفل هوشمند کار می کند. بنابراین، این کاملاً یک نقطه ضعف نیست.

 

افکار نهایی به طور کلی

و ما در پایان این حماسه قفل هوشمند حرفه ای در مقابل حماسه ییل هستیم؟ به نظر شما چه شکلی است؟ خوب، بسیار واضح است که هر دو گزینه از نظر ویژگی ها کاملاً یکسان هستند. اما حتی با کوچکترین حاشیه، کدام یک را می توان به طور کلی بهترین قفل هوشمند 2021 نامید؟

خوب، عملاً می‌گویم، هر دو با ویژگی‌های مربوطه خود گزینه‌های عالی هستند. با قفل هوشمند آگوست، یک مکانیسم خانه ایمن و کاربر پسند را دریافت می کنید که همچنین امکان ارتقاء آسان را در صورت لزوم فراهم می کند. دسترسی آسان با مجموعه ای از کلیدهای قابل اعتماد همراه با استفاده بدون دست، آن را به گزینه ای عالی برای امنیت خانه تبدیل می کند.

سپس، Yale Assure نیز یک گزینه قفل هوشمند قانونی است که با قابلیت های مجاورت و قفل یا باز کردن قفل از راه دور ارائه می شود. با استفاده از فناوری Door Sense و ادغام آسان دستگاه خانگی، این یک انتخاب عالی با قیمت مناسب است.

صادقانه بگویم، مهم نیست که کدام یک را انتخاب می کنید، ویژگی ها کاملاً به یکدیگر نزدیک هستند و بنابراین، هر کدام که برای خانواده شما مناسب تر به نظر می رسد، بدون تردید آن را دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کمک نیاز دارید چت واتساپ سایت