خودکار دوربین دار – شنود – ردیاب – ساعت دوربین دار- دوربین

چگونه از سرقت خانه خود جلوگیری کنیم؟ – 6 راه آسان

چگونه  از سرقت خانه خود جلوگیری کنیم؟  – 6 راه آسان

 

اطمینان از ایمن بودن خانه برای امنیت و آرامش شما ضروری است. سارقان همیشه به دنبال فرصتی هستند تا شما را نابینا کنند، و اگر آن را پیدا کنند، زمانی که نمی دانید چگونه وارد خانه شما شده اند، بدتر است.

سارقان یواشکی هستند و راه های مختلفی برای ورود به خانه شما می دانند. آن‌ها از پنجره یا دری باز وارد می‌شوند، از دودکش بالا می‌روند یا حتی وقتی شما نگاه نمی‌کنید، از در پشتی وارد می‌شوند.

اما این بدان معنا نیست که نمی توانید ورود آنها را به خانه خود سخت کنید! در اینجا چند نکته در مورد اینکه چگونه خانه خود را بدون خرج کردن پول زیاد ضد سرقت کنید آورده شده است.

 

چگونه  از سرقت خانه خود جلوگیری کنیم؟

به خاطر داشته باشید که وقتی خانه‌تان را به سرقت می‌برید، آن را برای خود و کل خانواده‌تان، به ویژه اعضای آسیب‌پذیرتر خانواده مانند کودکان یا افراد مسن، ایمن‌تر می‌کنید.

شما همچنین می توانید به افراد دیگر در همسایگی خود کمک کنید زیرا سارقان تمایل دارند جایی که پول است بروند.

 خانه ضد سرقت شما می تواند با دور نگه داشتن دزدها و محافظت از همه چیز مهم داخل خانه، از ناراحتی شما جلوگیری کند. با این حال، اگر تجربه امنیتی یا دانش زیادی در مورد نحوه کار دزدها در اطراف قفل ها، درها، پنجره ها و غیره نداشته باشید، همیشه آسان نیست که بدانید آیا به اندازه کافی محافظت شده اید یا خیر.

 

نصب سیستم امنیتی خانه

سیستم های امنیتی خانه طوری طراحی شده اند که خانه شما را طوری جلوه دهند که گویی همیشه اشغال شده است.

حتی اگر در تعطیلات دور باشید، دوربین‌ها هرگونه فعالیت مشکوکی را مشاهده می‌کنند و هشدارها را مستقیماً به تلفن یا آدرس ایمیل شما ارسال می‌کنند تا بتوانید هر اقدامی را که در خانه انجام می‌شود بررسی کنید.

همچنین می‌توانید از بین سیستم‌های دوربین مختلف، مانند دوربین‌هایی با حسگرهای حرکتی که وقتی شخصی جلوی آنها حرکت می‌کند، خود را فعال می‌کنند.

یک سارق به طور متوسط ​​حدود هشت دقیقه را در داخل اموال قربانی می گذراند، قبل از اینکه با اشیاء قیمتی دزدیده شده خارج شود.

با این حال، زمان پس از فعال شدن یک سیستم هشدار توسط یک مزاحم، زمان کافی برای پلیس است تا به آنجا برسد و آنها را دستگیر کند.

 

خرید قفل هوشمند

قفل های دستگیره ای که برای استفاده روزانه مناسب هستند را می توان به راحتی با مواد مرغوبی ساخت که دور زدن آن برای سارقان دشوار است.

به طور مشابه، قفل های هوشمند قبل از پذیرش شخصی به خانه شما نیاز به کد یا کلید ترکیبی دارند.

مطمئن شوید که درهای خارجی به طور ایمن نصب شده اند، زیرا در غیر این صورت، اگر به درستی روی قاب در بسته نشده باشد، سارقان می توانند به راحتی آنها را لگد بزنند.

نکته جالب در مورد قفل های هوشمند این است که آنها کارها را برای همه آسان می کنند – به خصوص زمانی که صاحب خانه می خواهند مهمانانشان مانند دوستان یا اعضای خانواده خود را به خانه راه دهند بدون اینکه مجبور باشند بیرون منتظر بمانند یا وقتی شما در خانه نیستید اجازه دسترسی به آنها را بدهند.

 

نصب سیستم هشدار

حتی اگر یک دوربین امنیتی در بیرون نصب نکنید، سیستم هشدار همچنان به شدت توصیه می شود. نه تنها به عنوان امنیت اولیه برای خانه شما عمل می کند، بلکه به عنوان محافظ در صورتی که شخصی وارد یکی از پنجره ها یا درهایی شود که ایمن نشده اند، عمل می کند.

هشدارها مخصوصاً هنگام کار بسیار عالی هستند زیرا نه تنها می توانند از اموال شما محافظت کنند. در عین حال، در این مدت هیچ کس در اطراف نیست، اما آنها همچنین از ارتکاب هر جنایتی در داخل بدون دستگیر شدن جلوگیری می کنند!

آنها می توانند به محافظت از تمام وسایل شما کمک کنند و اطمینان حاصل کنند که همه چیز ایمن باقی می ماند، حتی زمانی که هیچ کس دیگری برای مراقب آنها نیست.

 

پنجره خود را قفل نگه دارید

یکی دیگر از راه های عالی برای دور نگه داشتن دزدان از خانه این است که پنجره ها و درهای خانه را همیشه قفل نگه دارید.

این ممکن است برای برخی امری مسلم به نظر برسد، اما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از مردم در مورد آن فکر نمی کنند.

لحظه ای که سارقان به پنجره یا در دسترسی دارند، به هر اتاق داخل ملک شما دسترسی پیدا می کنند! پنجره‌ها و درها را بدون توجه به ساعتی از روز بسته نگه دارید، زیرا در غیر این صورت، همیشه این خطر وجود دارد که وقتی شما در خواب هستید، کسی از آنها وارد شود.

فراموش نکنید که درهای شیشه ای کشویی را نیز قفل کنید. اکثر درهای کشویی از مواد نرم ساخته شده اند که دور زدن سارقین با حداقل تلاش لازم برای سارقین آسان است.

 

سرمایه گذاری در یک گاوصندوق

وقتی صحبت از اشیای قیمتی شد، سرمایه گذاری روی یک گاوصندوق برای جواهرات و سایر اسناد مهم ایده بدی نیست.

می‌توانید یکی را تهیه کنید که زیر تخت یا داخل کمد وصل می‌شود، بنابراین سارقان احتمالی که به خانه شما می‌آیند و دقیقاً می‌دانند همه چیز در کجا پنهان شده است، دور از دید هستند.

این همچنین باعث می‌شود که شما به‌طور تصادفی اشیاء قیمتی را در سراسر خانه اشتباه قرار دهید و فراموش نکنید آنها را کجا گذاشته‌اید!

اما زیاده روی نکنید و گاوصندوق های بیشتری را بیش از حد لازم بخرید، زیرا این امر می تواند توجه شما را به خود جلب کند – در نهایت، هیچ کس فقط یک گاوصندوق کوچک را خریداری نمی کند، زمانی که گاوصندوق های بزرگتر در دسترس هستند که فضای بیشتر و امنیت را با قیمت های بهتر ارائه می دهند.

اطمینان حاصل کنید که قبل از تصمیم گیری در مورد خرید برای تعیین بهترین گاوصندوق برای نیازهای شخصی خود، تحقیقات کافی انجام داده اید.

 

باغ خود را تمیز کنید

بسیاری از سارقان از پوشش شب برای نفوذ به خانه شما استفاده می کنند و این احتمال وجود دارد که پشت درختان یا بوته های بیش از حد رشد کرده پنهان شوند.

با پیگیری کارهای حیاط خود، می توانید با این کار که به نظر می رسد کسی در خانه است، حتی زمانی که هیچ کس در اطراف نیست، از دزدان جلوگیری کنید!

ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما آنها را وادار می‌کند دو بار در مورد نفوذ به ملک شما فکر کنند، زیرا در صورت افشای چهره‌شان باید نگران شکار شدن در دوربین نیز باشند.

این نکته را در مورد داخل نیز فراموش نکنید – به هم ریختگی را دور نگه دارید تا مردم هر زمان که درهای داخل را باز می کنند، ببینند چه چیزی در پیش است.

به این ترتیب، همه تصور می کنند که هر چیز دیگری در کجا قرار دارد که باعث می شود همه چیز کمتر گیج کننده باشد.

شما ممکن است هزاران پس انداز صرف شده برای خسارت بیمه را از دست بدهید! برای جلوگیری از این امر، باید روی سیستم امنیتی خود سرمایه گذاری کنید. دریافت اطلاعات کارت Greenlight به شما این امکان را می دهد که برای اطمینان از ایمنی خود، بودجه این ارتقاهای امنیتی را تامین کنید.

 

نتیجه

ایمنی خانه باید اولویت شماره یک شما باشد زیرا هنگامی که خود را از خطرات و تهدیدات ایمن کردید، بقیه بدون نیاز به فکر زیاد سر جای خود قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کمک نیاز دارید چت واتساپ سایت